شناسهٔ خبر: 60366904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باند هرمی ۱۱ نفره مکس اوت متلاشی شد

جانشین انتظامی مازندران از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت مکس اوت خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده ۱۱ نفر بازداشت شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  جانشین انتظامی مازندران گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان عضویت در باند هرمی موسوم به شرکت "مکس اوت" موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۱۱ مرد با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت مکس اوت با ترفند‌هایی از قبیل جذب در شرکت گردشگری و اعطای مدرک، جوانان را اغفال و جذب کرده و برای ضمانت از مال باختگان مبالغ زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده‌اند.

او گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی  با بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های ۱۱ متهم را در نقاط مختلف شهرستان محمودآباد شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

سرهنگ حسینی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت مکس اوت اعتراف کردند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما