شناسهٔ خبر: 6035987 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جهاد اسلامی:درصورت شهادت خضرعدنان، رژیم صهیونیستی بهای آن را باید بپردازد

غزه – ایرنا – خضر حبیب عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد که اگر مجاهد اسیر خضرعدنان در اثر اعتصاب غذا در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت برسد، این رژیم باید بهای آن را بپردازد.

صاحب‌خبر -

خضر حبیب در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد که اگر مجاهد اسیر خضرعدنان بعداز حدود دو ماه اعتصاب غذا به شهادت برسد، دشمن صهیونیستی باید مسئولیت پیامدهای آن را تحمل کند.

وی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی مسئول کامل حفظ سلامتی و حیات خضرعدنان است و اگر جان این مجاهد اسیر به خطر افتد باید بهای سنگین اوضاع خطرناک بعداز آن را بپردازد.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرده است که سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد برای اعمال فشار بر رژیم اشغالگر صهیونیستی جدی نیستند و این جنبش مجبور است همه راه های ممکن را برای پاسخگویی به خشونت ها و خودخواهی های صهیونیست ها بکارگیرد.

جهاد اسلامی اعلام کرده که مصمم است روز دوشنبه چندین راهپیمایی در استان های مختلف نوار غزه با هدف حمایت از مجاهد اسیر خضرعدنان برگزار کند.

خضرعدنان در اعتراض به بازداشت موقت و ظالمانه خود توسط صهیونیست ها اعتصاب غذا کرده است.

قرار است راهپیمایی ها همزمان از 300 مسجد در نوار غزه بعداز اقامه نماز تراویح شروع و شعارهایی در حمایت از مجاهد اسیر خضرعدنان داده شود و شمع هایی به مناسبت همراهی با پدر و مادر، همسر و فرزندانش روشن گردد.

صهیونیست ها امروز(یکشنبه) به اعضای خانواده خضر عدنان برای نخستین بار در طول اعتصاب غدای مفتوحش اجازه داده اند تا با او در بیمارستان اشغالگران «آساف هاروفیه» ملاقات کنند.

وضعیت جسمانی خضر عدنان در اثر اعتصاب غذا بحرانی شده و به همین دلیل صهیونیست ها مجبور شده اند وی را به بیمارستان منتقل کنند.

خاورم ** 387** 1324

نظر شما