شناسهٔ خبر: 60352962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیش‌بینی هفت روزه وضع هوای استان مازندران

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه ۲ خرداد تا دوشنبه ۸ خرداد سال جاری به شرح زیر پیش‌بینی می‏‌شود.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران روز سه ‏شنبه ۲خرداد ماه امسال آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی شده است.

همچنین در روز چهارشنبه ۳ خرداد هوای استان صاف تا قسمتی ابری با افزایش محسوس دما و وزش باد جنوبی، بیشینه دما در شهرهای مرکزی و شرقی بیش از ۳۵ درجه پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی مازندران وضعیت جوی روز پنج‏شنبه ۴ خرداد ماه امسال را صاف تا نیمه ابری با کاهش شدت گرما در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی کرده است.

براساس اعلام هواشناسی مازندران روز جمعه ۵ خرداد ماه امسال هوای استان صاف تا نیمه ابری به ویژه در نیمه غربی و ارتفاعات استان با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است.

اما در روز شنبه ۶ خرداد تا دو‏شنبه ۸ خرداد امسال هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر با رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است.

انتهای پیام

نظر شما