شناسهٔ خبر: 60344724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد؛

آغاز اعزام زائران حج تمتع خراسان جنوبی از ۱۳ خرداد

دستگردی گفت: پروازهای رفت حجاج خراسان جنوبی از ۱۳ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۶ خرداد ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین دستگردی- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی- امروز سه‌شنبه (۲ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام فرمودند: «حج، مسئله‌ای جهانی و تمدنی است که هدف آن، ارتقاء امت اسلامی، نزدیکی دل‌های مسلمانان و اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر و ظلم و استکبار و بت‌های بشری و غیر بشری است.»

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام ۲ هزار و ۱۲۱ نفر زائر و عوامل کاروان‌ها از خراسان جنوبی به حج تمتع در سال جاری، ادامه داد: اولین گروه از خراسان جنوبی در قالب عوامل خدمت‌رسان در آشپزخانه روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت عازم مدینه منوره شدند که مسئولیت یکی از این آشپزخانه‌ها برعهده عوامل استان است.

 

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: اعزام زائران استان به حج تمتع از ۱۳خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۶ خرداد ادامه دارد.

 

دستگردی افزود: یکی از دغدغه‌های ما بحث کسب آمادگی زائران است که در این راستا ۱۲ جلسه آموزشی توسط روحانیون و عوامل کاروان‌ها برنامه‌ریزی شده است که زائر با آمادگی حداکثری عازم این سفر معنوی شود.

 

وی در پایان گفت: در اعزام زائران به حج تمتع بسیاری از دستگاه‌های اجرایی همچون هلال احمر، فرودگاه‌های خراسان جنوبی، انتظامی خراسان جنوبی و ... همکاری می‌کنند.

 

 

 

پایان پیام/375

نظر شما