شناسهٔ خبر: 6034148 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همراه با فارس در رایزنی‌های هسته‌ای وین

ظریف به امشب به تهران برمی‌گردد و فردا به وین باز خواهد گشت/ معاونان در وین می‌مانند/ احتمال ادامه مذاکرات بعد از ۱۰ تیر

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امشب (یکشنبه) به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهد گشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به وین، مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده کشورمان اعلام کرد که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه امشب یکشنبه به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهد گشت.

وی یادآور شد: در عین حال، تیم مذاکراتی به ریاست معاونان در وین حضور داشته و روند کار بر روی متن دنبال خواهد شد.

مسئول امور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایرانی همچنین درباره دیدار دو ساعته امروز وزرای خارجه 2 کشور ایران و آمریکا نیز گفت: وزرای خارجه دو کشور پس از دیدارهای خود، دستورالعمل های لازم در خصوص چگونگی ادامه کار بر روی متن و جزئیات آن را به تیم‌های خود دادند. 
وی همچنین از احتمال ادامه مذاکرات پس از دهم تیر ماه خبر داد و افزود:‌ ممکن است در صورت نیاز به وقت بیشتر برای کار بر روی متن توافق، مذاکرات پس از مهلت دهم تیر نیز ادامه یابد.

این مسئول اضافه کرد: اکنون با توجه به اینکه هنوز کارهای بسیاری وجود دارد، هیأت‌ها پس از روز دهم تیر نیز در وین باقی مانده و به مذاکرات برای دستیابی به یک توافق جامع خوب ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد:‌ همچنان هیچ اراده‌ای و هیچ بحثی در خصوص تمدید بلندمدت‌تر مذاکرات وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما