شناسهٔ خبر: 60337215 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

افتتاح فرودگاه منطقه ای گناباد در 4 خرداد

فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در چهارم خردادماه سالجاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

رضا نصیری، فرماندار گناباد در جلسه شورای اداری گناباد با اشاره به افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در چهارم خردادماه سالجاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از ۲۸ سال با تلاش مسوولان اعم از فرمانداران و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی گناباد، آرزوی دیرینه مردم این شهرستان محقق می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فرماندار گناباد اضافه کرد: در این زمینه نماینده فعلی مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با تلاش خستگی ناپذیر از هیچ تلاشی برای سرعت بخشی در روند تکمیل و بهره برداری این فرودگاه دریغ نکرد و به نوعی سلامتی خود را پای این مساله گذاشت.

وی از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد به عنوان دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که با تلاش و جدیت دولت سیزدهم روند آن سرعت یافت.

نصیری تاکید کرد: باید از همه ظرفیتهای موجود دستگاههای اجرایی و مسوولان در بخشهای مختلف و آحاد مردم و تشکل های مردمی برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر آیین افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد عامل مهم توسعه و رونق در بخشهای مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نتنها در گناباد بلکه ۱۵ شهرستان همجوار جنوب استان خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است که مایه تحول در این منطقه خواهد شد.

نصیری در بخش دیگری از سخنانش افزود: ۲ هزار تن قیر تهاتری با پیگیری مسوولان مربوطه تامین و با استفاده از آنها معابر روستایی این شهرستان آسفالت شد.  ۱۳۴ هزار متر مربع از معابر ۱۹ روستای این شهرستان طی یک سال گذشته آسفالت شد.

برچسب‌ها:

نظر شما