شناسهٔ خبر: 60330278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 173 کیلو تریاک از یک پژو 405 در سیریک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 173 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سیریک در بازرسی از یک دستگاه پژو405 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک از حمل مواد مخدر به صورت شبانه توسط سوداگران مرگ درمحور جاسک به میناب مطلع و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور یکی از روستاهای شهرستان سیریک  یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و جهت بررسی بیشتر به راننده دستور ایست دادند.

این  مقام ارشد انتظامی استان افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست مأموران با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار نمود که با عکس العمل به موقع مأموران، پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد و راننده با استفاده از تاریکی شب و تپه های اطراف از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو 173 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند و پیگیری جهت  دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

 سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت عمومی شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم فهیم و قدرشناس استان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/ 

نظر شما