شناسهٔ خبر: 60328015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان

سردار

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا امروز با حضور در یگانهای تابعه هنگ مرزی سراوان ، آخرین وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این بازدید در جمع مرزداران گفت: خدمت در مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور علی رغم وجود سختی ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید و این زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

وی افزود: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت‌ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند.

سردار "گودرزی"در ادامه عنوان کرد: مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریت‌مان را انجام دهیم.

گفتنی است بازدید از گروهان‌ها، پاسگاه ها و برجک‌های هنگ‌ مرزی سراوان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه خیز، ارزیابی رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای طرح‌های عملیاتی، بررسی روند اجرای طرح عمران مرز و... از دیگر برنامه های بازدید سردار "گودرزی " از مرزهای جنوبی استان بود. 

 

پایان پیام/3139

نظر شما