شناسهٔ خبر: 60318077 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

دستگیری اراذل زورگیر در مهدیشهر و خرده فروشان موادمخدر در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از شناسایی و دستگیری از اراذل و اوباش که اقدام به چندین فقره زورگیری و تهدید و فحاشی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عباس عرب اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش در یکی از مناطق شهرستان مهدیشهر ، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت .

 به گزارش دیدبان ایران؛ به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، فرماندهی انتظامی مهدیشهر افزود: مأموران با تلاش های شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی به همراه همدستش در مخفیگاهشان به همراه مقادیری مواد مخدر ، یک قبضه تپانچه و تعدادی سلاح سرد کشف و دستگیر کردند .

 فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح یک و دارای سوابق متعدد شرارت ، درگیری و تهدید و فحاشی بود در تحقیقات اولیه به چندین فقره زورگیری در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد .

 سرهنگ عرب در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطر نشان کرد : برخورد پلیس با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و متعرض به حقوق شهروندان ، قاطعانه و بدون مماشات خواهد بود و خوشبختانه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان اقدامات موثر و خوبی در این خصوص انجام و همچنان ادامه خواهد داشت .

دستگیری خرده فروشان سابقه دار در سمنان

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از دستگیری خرده فروش سابقه دار مواد مخدر در شهرستان سمنان خبر داد .

 سرهنگ سیدامیرحسین موسوی  اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان مبنی بر برخورد قاطع و بی چون چرا با خرده فروشان مواد مخدر ، خبری مبنی بر اینکه یکی از سابقه داران مواد مخدر قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از استان های شمالی کشور به سمنان را دارد ، به دست ماموران مبارزه با مواد مخدر استان رسید . 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان به همراه چندین تیم اصلاعاتی و عملیاتی ، طی فعالیت های شبانه روزی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند .

 موسوی به هماهنگی قضایی در این خصوص اشاره و اضافه کرد : سرانجام متهم را به همراه همسرش در پارکینگ ساختمان غافلگیر و در بازرسی وسایل آنان مقادیری مواد مخدر صنعتی و روانگردان به همراه آلات و ادوات استعمال کشف و هر دو دستگیر شدند .

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد : ماموران این پلیس با همکاری سایر پلیس های تخصصی ، هرگز به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر اجازه رسیدن به مقاصد شوم شان را نخواهد داد .

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما