شناسهٔ خبر: 60308692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درجه بندی نانوایی‌های استان مازندران

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران: به منظور هماهنگی برای ایجاد مکانیزم لازم برای ارتقای درجه خبازی‌های استان؛ درجه بندی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، وفائی نژاد امروز در کارگروه آرد ونان بابلگفت: با توجه به اجرای طرح درجه بندی خبازی‌های استان و اقدامات شاخص اداره کل غله و خدمات بازرگانی با همکاری دستگاه‌های ذیربط به منظور ارتقای رتبه واحد‌های خبازی استان، در راستای سند امنیت غذایی کشور، درجه بندی این واحد‌های صنفی به روز خواهد شد.

وی گفت: پروژه درجه بندی خبازی‌های استان با محوریت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران و با همکاری فرمانداری ها، اداره صمت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره استاندارد و اتحادیه خبازان به صورت کاملا علمی و تخصصی با رویکرد پژوهشی می‌باشد و نتایج این طرح همراه با وضعیت تحلیلی هر شهرستان در شاخص‌های هفت‌گانه ارزیابی به همراه مدل ارتقای درجه خبازی‌ها به فرمانداران هر شهرستان اعلام می‌گردد.

وفایی نژاد افزود:  به منظوربهسازی واحد‌های نانوایی سال گذشته ۱۲۰۰ واحد نانوایی از تسهیلات برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه  ۴۰۰ هزارتن گندم استان مازندران از ۱۵ استان کشور بصورت ترکیبی تامین می‌شود. گفت: به منظور تانین آرد عشایر مازندران ۱۲ شرکت تعاونی عشایری در استان تشکیل شد که مسئولیت تامین آرد عشایر استان را برعهده دارند.

 

نظر شما