شناسهٔ خبر: 60303042 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در انتهای معاملات بازار سرمایه:

بورس سبزپوش شد

شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۷۸۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۶۹ واحدی ایستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲شاخص کل بورس در انتهای معاملات از منفی به مثبت تغییر جهت داده و توانست رشد ۴۷۸۴ واحدی را ثبت کند.

در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۴۶۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۵۲۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۷۸۴ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۷۶۹ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان رسید. شاخص کل هم وزن با رشد ۳ هزار و ۸۶ واحدی روی پله ۷۶۴ هزار و ۵۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۵۷۷ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۲۱ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۹۳۸ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های زفجر، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، ثبات و آوند در فرابورس ایران داشتند.



انتهای پیام/

نظر شما