شناسهٔ خبر: 60284338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کام تلخ دلالان و سرمایه گذاران مشهدی/ بازار طلا، سکه و دلار طی یک هفته گذشته چقدر زیان داشت؟

درآخرین هفته اردیبهشت، همه بازارهای طلا، سکه و دلار در بازار مشهد با کاهش قیمت و زیان همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آخرین هفته اردیبهشت برای بازارهای ارز، طلا و سکه مشهد با بازدهی منفی همراه بود. از نیمه هفته گذشته بازارهای مالی مشهد با ریزش قیمت دلار در فاز نزولی قرار گرفت و قیمت طلا و سکه نیز از این روند تبعیت کرد. دومین مرحله پیش‌فروش خودرو مصادف شد با آخرین هفته اردیبهشت و بسیاری از متقاضیان خودرو برای تامین وجوه پیش‌ثبت‌نام، اقدام به فروش طلا، سکه و دلار کردند.

این عوامل در کنار برخی خبرهای سیاسی و اقتصادی باعث شد تا بازار ازر، طلا و سکه مشهد، روزهای آرام و کاهشی را تجربه کنند. حال سوال اینجاست که از میان ارز، طلا و سکه در مشهد، کدام بازار، پرچمدار زیاندهی بود؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

دلار/ زیان هزار و ۹۰۰ تومانی

 

بررسی بازدهی قیمت دلار از روز ۲۱ تا روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه، نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی هزار و ۹۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

طلا/ افت ۱۲۹ هزار تومانی

 

طلا روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت، با رقم دو میلیون و ۶۳۸ هزار تومان معامله شده بود. اما پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت با قیمت دو میلیون و ۵۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. به این ترتیب قیمت طلا در آخرین هفته اردیبهشت ۱۲۹ هزار تومان ارزان شد.

سکه/ عقب نشینی ۲ میلیونی

 

این هفته سکه امامی بازدهی منفی داشت. سهم این قطعه، کاهش قیمت دو میلیون و ۱۷ هزار تومانی بود. سکه در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت با رقم ۳۲ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان معامله شد و پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت به قیمت ۳۲ میلیون ۳۹۷ هزار تومان رسید.

پایان پیام/

نظر شما