شناسهٔ خبر: 60282435 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انصراف تیم شمشیربازی عراق از رویارویی با حریف صهیونیستی در ترکیه

تیم منتخب شمشیربازی عراق به منظور اجتناب از رویارویی با رژیم صهیونیستی از مسابقات بخش انفرادی قهرمانی جهان در ترکیه انصراف داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، تیم ملی شمشیربازی عراق از مسابقات انفرادی در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان که هم اکنون در استانبول در حال برگزاری است، پس از اینکه در قرعه‌کشی برابر تیم حریف از رژیم صهیونیستی قرار گرفت، از رویارویی با آن انصراف داد.

فدراسیون شمشیربازی عراق در بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود توضیح داد که تصمیم به انصراف مطابق با قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با اسرائیل است که توسط پارلمان عراق در رد رژیم اشغالگر اسرائیل و در همبستگی با آرمان فلسطین به تصویب رسیده است. در این بیانیه حضور تیم عراق در مسابقات تیمی تا زمان قرعه‌کشی تأیید شد.

مسابقات شمشیربازی فعلی در ترکیه، رقابت‌های مقدماتی مسابقات شمشیربازی المپیک 2024 پاریس است.

«عبدالعزیز الشطی» ورزشکار کویتی نیز دیروز از مسابقات جهانی شمشیربازی در ترکیه از مسابقه با حریفی از رژیم صهیونیستی انصراف داد.

 «عبدالعزیز الشطی»  در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تأکید کرد که به سبب هم‌گروهی با حریف اسرائیلی، از این مسابقات کنار کشیده است.
وی افزود که به خدا توکل کرده  و می‌داند که خیر و برکت در آینده و در زمان مناسب شامل حال او خواهد شد.
این ورزشکار کویتی نوامبر سال ۲۰۱۸ هم حاضر به رقابت با حریفی از رژیم صهیونیستی نشد و از مسابقات جهانی سوئیس کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام

نظر شما