شناسهٔ خبر: 602677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

روز قدس، روز همبستگی با مردم غزه است

طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است و تا امروز بیش از هفتصد نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده‌اند و چندین بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امسال روز جهانی قدس، روز همبستگی همه مسلمانان جهان با مردم مظلوم غزه و حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در شانزدهمین نشست پیشکسوتان ارتش با اشاره به برخی از شاخص‌ها و درس‌های مهم دفاع مقدس از جمله مدیریت و فرماندهی حضرت امام (ره) و نیز دوراندیشی ایشان، افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: جنگ تا رفع فتنه؛ از عالم و امروز هرچقدر که می‌گذرد به دوراندیشی ایشان بیشتر پی می‌بریم.

وی تصریح کرد: شما به دوراندیشی و پیش‌بینی حضرت امام (ره) در مورد مسأله فلسطین نگاه کنید. حضرت امام (ره) در 16 مرداد 1358 که مصادف بود با سیزدهم ماه مبارک رمضان و شروع تازه‌ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان طی پیامی فرمودند: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام می‌گردد و عموم مسلمانان جهان ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین، در این روز راهپیمایی کنند و این نشان دهنده عمق درایت و دوراندیشی حضرت امام (ره) بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها در منطقه افزود: طی روزهای گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است و تا امروز بیش از هفتصد نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده‌اند و چندین بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: رژیم اشغالگر قدس از حمله اخیر خود به غزه سه هدف عمده یعنی نابودی زیرساخت‌های مقاومت، تقویت گروهک‌های تروریستی و تکفیری‌ها و ایجاد اختلاف بین گروه‌های فلسطینی را دنبال می کند اما ما امیدواریم همچون پیروزی‌های قبلی در جنگ 22 روزه، جنگ 33 روزه و جنگ 8 روزه برای چهارمین بار نیز مردم مظلوم فلسطین، حزب الله لبنان و نیروهای حماس و مقاومت در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه به پیروزی بزرگ و ارزشمندی دست یابند.

وی در پایان افزود: در روز جهانی قدس همه ما با حضور در راهپیمایی باشکوه و سراسری این روز حمایت قاطع خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه بار دیگر اعلام خواهیم نمود.

نظر شما