شناسهٔ خبر: 60264329 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل در نمایشگاه کتاب اعلام کرد؛

«هوای دونفره» و «چه‌جوری به‌هم بیاییم» به سبد پرفروش ‌ها افزوده شد

«هوای دونفره» و «چه‌جوری به‌هم بیاییم» به سبد پرفروش‌های سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اضافه شد.

صاحب‌خبر -
محمد حسینی مدیر روابط عمومی «شرکت چاپ و نشر بین‌الملل» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره دو اثر پرفروش این انتشارات در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کتاب «هوای دونفره؛ مهارت‌های همسرداری»، دوره‌ای سه‌جلدی و دومین اثر از مجموعه کتاب‌های «آرام‌شاد» و کتاب «چه‌جوری به‌هم بیاییم؛ ویترینی از تفاوت‌های زن و مرد»، دوره‌ای دوجلدی و نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های «آرام‌شاد» است که به نمایشگاه امسال رسیده است.

او درباره کتاب «هوای دونفره؛ مهارت‌های همسرداری»، اظهار کرد: عوامل متعددی، موجب می‌شود که زندگی مشترک به‌طور معمول با تنش‌ها و چالش‌هایی همراه شود و دائم بستری برای تعارض‌ها باشد؛ اما درحقیقت مشکل اصلی، به ناتوانی زوجین برمی‌گردد؛ چراکه مقابله با عوامل چالش‌آفرین، نیازمند مهارت‌هایی است که همسران آن‌ها را بلد نیستند.

حسینی افزود: کتاب «هوای دونفره» در راستای رفع همین نیاز تدوین شده است. این کتاب در سه جلد به‌طور جامع، علمی و درعین‌حال کاربردی به آموزش مهارت‌های همسرداری می‌پردازد. نویسنده در جلد نخست مهارت‌های «ارتباط مؤثر»، «گوش دادن فعال»، «بیان درست خواسته‌ها»، «انتقاد سازگارانه» و «اصلاح خطاهای فکری» را توضیح می‌دهد. در جلد دوم نیز از مهارت‌های «انجام رفتارهای خوشایند همسر»، «انتقادپذیری»، «مقابله شناخت‌مدار با مشکلات»، «تصمیم‌گیری درست»، «مذاکره موفق» و «حل مسئله» گفت‌وگو می‌کند. جلد سوم نیز به‌طور کامل به بحث از «مهار خشم در زندگی مشترک» اختصاص دارد.

او همچنین درباره دومین اثر پرفروش این انتشارات، کتاب «چه‌جوری به‌هم بیاییم؛ ویترینی از تفاوت‌های زن و مرد»، عنوان کرد: این کتاب دوره‌ای دوجلدی و نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های «آرام‌شاد» است. دغدغه اصلی نویسنده تولید محتواهای بسیار مؤثر در مسائل پرکاربرد روان‌شناسی است. ازاین‌رو مطالبش را با رویکردی کاملاً کاربردی نگاشته و از توصیه‌های شناختی و رفتاری به‌صورت ریز و جزئی، سرشار کرده است.

مدیر روابط عمومی «شرکت چاپ و نشر بین‌الملل» گفت: این کتاب به‌طور جامع، علمی و درعین‌حال کاربردی ابعاد مختلف تفاوت‌های زن و مرد را بررسی می‌کند. همچنین در هر مورد توضیح می‌دهد که ناآگاهی از آن تفاوت، چگونه می‌تواند موجب سوءتفاهم و درنتیجه تعارض بشود. پس از توضیح هر تفاوت نیز توصیه‌های شناختی و رفتاری مؤثری را برای پیشگیری از اختلاف بیان می‌کند.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.
 

نظر شما