شناسهٔ خبر: 60255024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در نشست ستاد اربعین استان

خوزستان آماده برگزاری مراسم اربعین

مسائل اربعین را با بازدید‌های میدانی در صحنه مدیریت خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان ، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی گفت: توفیق خدمتگزاری زائران ابا عبدالله به استان خوزستان داده شده است؛ همه کار‌های ما باید به صورت منظومه باشد و هیچ حرکت وحدت شکنی نباید انجام شود.
وی با بیان اینکه تمامی اقدامات مربوط به آماده سازی مسیر‌های حرکت زائران باید طی دو تا سه هفته مانده به اربعین تمام شود افزود: پس از اتمام کار باید مانور برگزار شود و مدیران دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند؛ کنار روند و کار را به نیرو‌های جوان‌تر بسپارند.
از همه جریانات و تکنیک‌های مدیریتی برای حصول بهترین نتیجه بهره‌گیری شود.
حسینی محراب توجه به امنیت و سلامت زائران را الزامی دانست و گفت: تدابیر لازم جهت استقرار اورژانس، درمانگاه‌ها، اتاق‌های سرد، چادر‌های درمانی و … در مسیر حرکت زائران اتخاذ شود.
استاندار خوزستان با تاکید بر برگزاری جلسات هماهنگی با کشور عراق افزود: مسئله هشدار‌ها (حضور، عدم حضور، مسیر حرکت و ….) به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.
حسینی محراب با بیان اینکه همه دنیا می‌خواهند رویداد اربعین شکل نگیرد گفت: باید کاری کنیم که معاندین نتوانند مشکلی ایجاد کنند و مسائل اربعین را با بازدید‌های میدانی در صحنه مدیریت خواهیم کرد.

نظر شما