شناسهٔ خبر: 60230392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

۸۵ درصد معلمان بدون رتبه تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند

تهران - ایرنا- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از انجام بخشی مهمی از فرآیند رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد معلمان بدون رتبه تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه بندی معلمان گفت: این کار اقدام بزرگی بود که دولت انجام داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: حدود ۷۵ هزار معلم بدون رتبه بندی مانده بودند که قرار بود تا پایان اردیبهشت رتبه بندی آنها به اتمام برسد و تا یکشنبه هفته آینده (۳۱ اردیبهشت) ۸۵ درصد آنها تعیین تکلیف خواهند شد.

وی یادآور شد: بعد از اتمام فاز اول رتبه بندی معلمان، سراغ مرحله بازنگری در آیین‌نامه مربوطه می‌رویم که امیدواریم به امسال برسد.

صحرایی خاطرنشان کرد:‌ در پایان فاز اول اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان،رصد، پایش و بازخوردگیری از اجرا آغاز می شود تا فرآیند اصلاح آیین‌نامه موجود را آغاز کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران نیز گفت: به طور کلی شهرداری‌ها نسبت به آموزش و پرورش یک تکلیف قانونی دارند و ما به دنبال آن هستیم که حتما از ظرفیتی که قانون به عهده شهرداری‌ها گذاشته است، برای آموزش و پرورش استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران پیش‌دستانه و دغدغه‌مند اعلام آمادگی کرده و ما در دو موضوع با شهرداری تهران توافق کردیم؛ یکی ساخت‌وساز واحد ساختمانی و منزل مسکونی برای همکاران به‌ویژه برای دانشگاه‌های تربیت معلم و دیگری موضوع تشکیل قرارگاه تعلیم‌وتربیت برای تابستان که مدارس در تابستان به پایگاه‌های ارائه خدمات در حوزه اوقات فراغت دانش‌آموزان تبدیل شوند. رابطه مدرسه، مسجد و خانواده یک اصل است که از طریق شهرداری آن را دنبال می‌کنیم.

نظر شما