شناسهٔ خبر: 60226477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر کوتاه

صاحب‌خبر -

کری بنزما برای سیتیزن‌ها

کریم بنزما قبل از بازی حساس برابر منچستر سیتی تصویری از گل زیدان به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا را منتشر کرد تا برای تیم انگلیسی کری بخواند. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه دو تیم منچستر سیتی و رئال مادرید در ورزشگاه الاتحاد به مصاف هم  خواهند رفت.این بازی در حالی برگزار می شود که جدال دو تیم در بازی رفت نیمه نهایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.کریم بنزما با منتشر کردن تصویری از سوپر گل زیدان به لورکوزن برای سیتیزن‌ها کری خواند.

 

پیام مبهم رونالدو

کریستیانو رونالدو پست جدیدی را منتشر کرد که معلوم نیست آیا به وضعیت فوتبالی او ربط دارد یا نه.کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از منچستر یونایتد یک مقصد غیر منتظره را انتخاب کرد. این فوق ستاره پرتغالی لیگ عربستان را برگزید اما روزهای خوبی را با این تیم تجربه نمی کند و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او در پایان فصل بسیار زیاد است.رونالدو در پستی ابهام آمیز نوشت: افکار تو روی اخلاق و مزاج تو تاثیر دارند.

 

سرمربی سابق چلسی در رادار

تیم فوتبال نیس فرانسه در صدد است برای فصل آینده سرمربی جدیدی را برای هدایت این تیم جذب کندکه مهم ترین گزینه گراهام پاتر سرمربی برکنار شده چلسی انگلیس است.به گزارش ایرنا، فهرست مدعیان سرمربیگری تیم "نیس" مشخص شد. دیدیه دیگار، سرمربی کنونی نیس به احتمال زیاد در تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد.رژیس لو بریس (لورین)، فرانک اِز (لانس)، تیاگو موتا (بولونیا)، کارل جرارتز (یونیون)، روبرتو دزربی (برایتون) و مربی سابق چلسی گراهام پاتر نامزدهای هدایت نیس هستند.تیم نیس در لیگ یک فرانسه حضور دارد .

برچسب‌ها:

نظر شما