شناسهٔ خبر: 60223420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دامپزشکی سرخه :

۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاقد گواهی بهداشتی در سرخه کشف شد

سرخه- رئیس دامپزشکی سرخه گفت: محموله یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرمی گوشت قرمز منجمد فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای در این شهرستان توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان فولادی غروب سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل کشف محموله دامی در پلیس راه سرخه، بیان کرد: یک محموله گوشت قرمز بدون گواهی‌های بهداشتی کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه خودروی حامل این مقدار گوشت توسط پلیس راه در شهرستان سرخه متوقف شد، ابراز کرد: یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای در این خودرو وجود داشت که با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان سرخه و عوامل یگان امداد در پلیس راه کشف و ضبط شد.

رئیس دامپزشکی سرخه با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این خودروی کامیونت از پایتخت به سمت دامغان در حرکت بود که با هوشیاری مأموران دامپزشکی و پلیس راه متوقف شد، گفت: حمل هرگونه فرآورده خام دامی مستلزم اخذ مجوزهای بهداشتی قرنطینه‌ای از اداره دامپزشکی شهرستان است که این خودرو دارای مجوزهای لازم نبود

فولادی همچنین بیان کرد: چند نفر در این ارتباط به دستگاه قضائی شهرستان سرخه ارجاع داده شدند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

نظر شما