شناسهٔ خبر: 60204358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد

تشکیل ۴ ستاد و ۱۰۰ میز کارشناسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

سیدمیثاق اختر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تشکیل ۴ ستاد و ۱۰۰ میز کارشناسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه در نشست تقدیر از فعالان دور اول طرح حامیم که با حضور وزیر کشور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استانداران برگزار شد ضمن تقدیر از استانداران در حمایت از طرح حامیم گفت: برگزاری این طرح که موجب اتصال حلقه میانی و بالایی حکمرانی است، نقش مهمی در بهبود حکمرانی فرهنگی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت شبکه سازی نخبگان فرهنگی کشور گفت: همین الان استادان دانشگاه زیادی در دانشگاه علامه طباطبایی روی مفاهیم قرآن کریم و حکمرانی آن کار و تحقیق کرده‌اند ولی این تحقیقات و افراد بهم متصل و شبکه سازی نشده‌اند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در این مدت در شورای عالی انقلاب فرهنگی ۴ ستاد علم و فناوری، تعلیم و تربیت، فرهنگی و اجتماعی و خانواده و زنان را تشکیل دادیم و میزهای کارشناسی زیر نظر این ستادها تشکیل داده‌ایم. همچنین در این مدت اکثر رصدخانه‌های فرهنگی اجتماعی کشور را دعوت کرده‌ایم از نظرها، آمارها و داده‌های این رصدخانه‌ها مطلع شده‌ایم‌. بر اساس این آمار به تشکیل ۱۰۰ میز کارشناسی برای ۴ ستاد یادشده رسیده‌ایم‌.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از رصد، راهبردی و راهبری و راه سنجی سیاست‌ها را مد نظر دارد تا راهبری دستگاه ها و نظارت و اثرسنجی سیاست‌ها را بررسی کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تافته جدابافته نیست افزود: الگوی مشارکت نخبگانی در راهبردها و راهبری و نظارت میزها به کل کشور کمک می‌کند.

خسروپناه از ائمه جمعه حاضر در نشست خواست در انتقال اسناد مصوب شورای عالی به مردم و برای عملیاتی کردن آن کمک کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما