شناسهٔ خبر: 60201417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر کشور:

قطعی اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی پیش‌بینی نشده است

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص تدابیر قطعی اینترنت برای برگزاری آزمون‌های نهایی اظهار کرد: در این جلسه برای قطعی اینترنت پیش بینی نداشتیم اما سایر پیش بینی‌ها در نظر گرفته شد تا برابر تدابیر وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در پایان بخش نخست استانداران سراسر کشور با وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی با حضور استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش و صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد که موضوع مهم مورد بحث در این جلسه احراز اطمینان از وجود شرایط مناسب در سراسر استان‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی است.

وی ادامه داد: امتحانات امسال تاثیر ۴۰ درصدی (سهم سوابق تحصیلی) را در کنکور دارد و در سال‌های بعد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وزیر کشورخاطرنشان کرد: این نشست با هدف اتخاذ تدابیر مناسب برای برگزاری امتحانات راحت و ایمن برگزار شد تا همه شرکت‌کنندگان اعم از دانش آموزان و اولیاء برای این امتحانات دغدغه خاطری نداشته باشند.

وحیدی در پاسخ به سوالی در خصوص تدابیر قطعی اینترنت برای برگزاری آزمون‌های نهایی اظهار کرد: در این جلسه برای قطعی اینترنت پیش بینی نداشتیم اما سایر پیش بینی‌ها در نظر گرفته شد تا برابر تدابیر وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها:

نظر شما