شناسهٔ خبر: 60199042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قاچاقچیان کالا و ارز زیر ذره بین پلیس مازندران

مرحله‌ی دوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردیبهشت امسال در سراسر مازندران اجرا شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران به اجرای مرحله‌ی دوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا،   اردیبهشت امسال در استان اشاره کرد و گفت:کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع  و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

سرهنگ محمد محمدپور افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی، منابع طبیعی وارد عمل شدند.

او گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان کشفیات مهمی در حوزه چوب آلات جنگلی قاچاق به مقدار ۱۵ تن و در حوزه‌ی کودشیمیایی قاچاق به مقدار ۶ تن داشتند.

سرهنگ محمدپور ادامه داد: در این رابطه ۸ نفردستگیر، و ۸ دستگاه خودرو توقیف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه به نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شد

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران  تاکید کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و ازشهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

نظر شما