شناسهٔ خبر: 60189671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار گلستان: مدیران ضعیف از قطار خدمت رسانی به مردم پیاده می شوند

استاندار گلستان گفت: به‌زودی و تا قبل از سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تمامی مدیران ضعیف استان با نهایت احترام از قطار خدمت پیاده شده و شاهد تحول خوبی در استان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی محمد زنگانه عصر امروز در آئین تجلیل از خادمین طرح ملی خدمات نوروزی و فعالین هفته هلال احمر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در جمع کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر اظهار کرد: شعار امسال هفته هلال احمر " هلال نشان امید" است و در چنین شرایطی بیش از هرزمان دیگر نیاز به ایجاد امید افرینی در بین مردم جامعه بوده و جمعیت هلال احمر گلستان با بیش از ۲۳۰ برنامه با کیفیت این امید را در بین مردم زنده و تقویت کرد.

وی تصریح کرد: هلال احمر گلستان در سطح ملی افتخارات بسیار زیاد و خوبی کسب کرده و این باعث افتخار همه مردم و مسئولان استان گلستان است.

استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران ضعیف به زودی از قطار خدمت پیاده می شوند خاطرنشان کرد: در استان گلستان چهار مدیر فوق حرفه ای، حرفه ای، متوسط و ضعیف فعالیت دارند و تفاوتی هم در اینکه از دولت قبل بوده و یا در این دولت منصوب شدند. در این راستا به زودی و قبل از سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان مدیران ضعیف  در نهایت احترام از قطار خدمت پیاده خواهند شد و شاهد تحول خوبی در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: تقدیر و قدردانی از مدیران فوق حرفه ای مانند مدیرعامل جمعیت هلال احمر  در اصل تقدیر از فرهنگ کار صادقانه و ترویج این فرهنگ است.

زنگانه با اشاره به اینکه احداث مسکن برای کارکنان و امدادگران هلال احمر گلستان برای نخستین بار و به صورت پایلوت در گلستان انجام می شود گفت: تلاش داریم تا روند و مجوز احداث این واحدهای مسکونی خارج از بروکراسی اداری و با سرعت تمام اخذ شده و عملیات اجرایی ان بزودی آغاز شود.

وی بیان کرد: در مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری رویکرد ما این است که از دارایی ها و ظرفیت های موجود مولدسازی کنیم و امروز با افتخار می گوییم که یک گام بزرگ در این راستا براشته ایم.

استاندار گلستان ابراز کرد: از ظرفیت مجمع خیرین برای مشارکت همه جانبه کمک بگیرید و نیکوکاران می توانند در حوزه های مختلف مشارکت ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: در این مدت با اقدامات انجام شده ثابت کردیم که با ایجاد فضای صمیمی، بدون حاشیه و سیاست کاری می توان گام های بزرگی برداشت و جمعیت هلال احمر با اقدامات خود این موضوع را به خوبی ثابت کرد.

زنگانه خاطرنشان کرد: در برخی اوقات شما نجاتگران و امدادگران فراتر از وظایف خود خدمت رسانی کرده و با انجام خدمات گسترده در ایام نوروز به معنای واقعی استان گلستان را از محل گذر به مقصد گردشگری تبدیل کرده و ماندگاری مسافرین در ایام نوروز تا ۲۵ درصد افزایش یافت.

وی ابراز کرد: در افق ۱۴۰۴ میانگین سرانه درامد ناخالص هر شهروند گلستانی به میانگین کشوری برسد.متاسفانه در سالهای گذشته براثر غفلت های انجام شده میانگین سرانه درامد گلستانی ها نصف میانگین کشوری بوده و در این راستا ۷۵ درصد جمعیت روستایی جزو پنج دهک پایین جامعه هستند.

در این مراسم از مدیرعامل جمعیت هلال استان گلستان به عنوان مدیرعامل برتر جمعیت هلال احمر در سطح کشور، خادمین طرح ملی خدمات نوروزی و فعالین هفته هلال احمر، استاندار گلستان به خاطر حمایت های وی از جمعیت هلال احمر و برخی از مدیران جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان تجلیل و به قید قرعه ۱۰ نفر از شرکت کننده برای اعزام به عتبات عالیات کربلا انتخاب شدند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

نظر شما