شناسهٔ خبر: 60189315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال جام باشگاه‌های آسیا؛ شهداب با برد شروع کرد

تهران- ایرنا- تیم شهداب ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا سه بر صفر نماینده عراق را شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز به میزبانی بحرین آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم شهداب به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور دارد و در نخستین روز این رقابت‌ها از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه به مصاف گاز جنوب، نماینده کشور عراق رفت.

سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، میثم صالحی، محمد صادقی، رضا عابدینی و مسعود غلامی ترکیب آغاز کننده تیم شهداب در این دیدار را تشکیل دادند و مهدی مرندی به عنوان لیبرو حضور داشت.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب شروع پرقدرتی داشتند و از همان ابتدای مسابقه اختلاف امتیاز با حریف را به سه رسانده و در ادامه با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۸ حریف را مغلوب خود کردند تا استارتی پرقدرت در این رقابت‌ها داشته باشند.

پیش از این مسابقه، تیم‌های بایانخونگور کروند جئو مغولستان و خایپیل یمن به مصاف هم رفتند و در این دیدار که در پنج ست برگزار شد، نماینده کشور یمن سه بر ۲ حریف را شکست داد. در دیگر دیدارهای این روز تایچونگ بانک چین‌تایپه ۳ بر صفر کام‌ایر افغانستان را مغلوب خود کرد. شهداب فردا از ساعت ۱۲ به مصاف کام‌ایر خواهد رفت.

نظر شما