شناسهٔ خبر: 60188998 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عصبانیت مالک الهلال از سوال خبرنگاران درمورد لیونل مسی

فهد بن سعد بن نافل، رئیس الهلال، علیرغم اینکه لیونل مسی با باشگاهش در ارتباط بود، از اظهارنظر درباره انتقال او به عربستان‌سعودی خودداری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و نام او به شدت با انتقال به باشگاه سابقش بارسلونا یا الهلال عربستان سعودی مرتبط بوده است.

در اوایل این هفته، گزارش شد که انتقال به این کشور عربی، یک معامله تمام شده آن هم با قبول پیشنهاد خیره‌کننده ۴۰۰ میلیون پوندی (۵۰۵ میلیون دلاری) است، اما پدرش بالافاصله این شایعه را رد کرد و گفت که ستاره PSG هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است.

روز گذشته، پس از پیروزی الهلال بر الوحده در فینال جام‌قهرمانان، فهد بن سعد بن نافل، رئیس باشگاه، در پاسخ به این سوال که آیا مسی فصل آینده به عربستان سعودی خواهد آمد یا خیر، از اظهار نظر خودداری کرد.

رئیس الهلال پس از فینال در جمع خبرنگاران گفت: "در مورد مسی از من نپرسید، من هیچ خبری به شما نمی‌دهم. اگر توافقی رسمی حاصل شود، آن را در مطبوعات پیدا خواهید کرد."

مسی پس از سپری کردن دو هفته محرومیت، روز یکشنبه و با اعتراض هواداران، در بازی لیگ فرانسه مقابل آژاکسیو، به میادین بازگشت. پی اس جی در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد.

نظر شما