شناسهٔ خبر: 60187959 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

حسین رئیسی،عضو فراکسیون انقلاب در گفت و گو با نامه نیوز:

درانتخابات هیات رئیسه مجلس از تفرق آراء جلوگیری شود/ اعضای هیات رئیسه با رای بالا انتخاب شوند

حسین رئیسی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم در اوایل خردادماه پیشرو گفت: در انتخابات هیئت رئیسه باید از تفرق آرا جلوگیری شود تا رئیس و اعضای هیئت رئیسه با رأی بالا در جایگاه خودشان قرار بگیرند و قدرتمندتر مسائل را پیگیری کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این عضو فراکسیون انقلاب در گفتگو با خبرنگار نامه نیوز ادامه داد: تقویت پشتوانه آرای اعضای هیات رئیسه به تقویت جایگاه آنها در پیگیری مسائل و موضوعات مجلس و فراکسیون انقلاب منجر می شود  و به همین خاطر اجماع در فراکسیون انقلاب بر سرنامزدهای کرسی های هیات رئیسه امری مفید و موثر خواهد بود.

وی افزود:هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب باید در سال چهارم فعال تر عمل کند و به جای اینکه ما فقط جلسات عمومی فراکسیون داشته باشیم، کمیته‌هایی در درون کمیسیون شکل بگیرد تا موضوعات مهم مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد؛ همچنین ارتباطات اعضای فراکسیون باید بیشتر شده و فقط محدود به موضوعات خاصی مثل رأی اعتماد یا استیضاح وزرا نباشد.

نماینده مردم میناب و جاسک افزود: ما در عموم مسائل باید این هم اندیشی ها را داشته باشیم که باعث می شود فراکسیون در عرصه‌های مختلف به صورت موثرتری حضور داشته باشد. حتی در موضوعات قانون گذاری و مواردی که دغدغه مردم است فراکسیون انقلاب باید فعال تر از این در عرصه حضور داشته باشد او تاکید کرد که نمایندگان علاوه بر اینکه عضو فراکسیون هستند به نوعی بازتاب و انعکاس افکار عمومی هم هستند و خودش را موظف می دانند که دغدغه های مردم حوزه انتخابیه خود را در حوزه‌های مختلف ترغیب کنند.

نظر شما