شناسهٔ خبر: 60082762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

انتقاد تند کوثری از اعضای فراکسیون انقلاب

ایلنا/ عضو کمیسیون فرهنگی با انتقاد از اقدامات خارج از تصمیمات فراکسیونی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: افرادی که برخلاف تصمیم جمعی، تصمیم می گیرند کار درستی نمی کنند. وقتی دور هم در یک فراکسیون جمع می شویم و به یک تصمیم واحدی می رسیم، باید به آن تصمیم احترام گذاشته شود و تصمیمی غیر از آن گرفته نشود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص در پیش بودن انتخابات هیات رئیسه مجلس برای چهارمین سال فعالیت مجلس یازدهم گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی، فراکسیون اکثریت است و با توجه به بررسی‌ها و شنیدن نظرات جمعی که در فراکسیون گرفته می‌شود و به یک نظر واحدی می‌رسند، پس باید به این تصمیم احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه سرپیچی از تصمیمات فراکسیونی بی‌صداقتی است، ادامه داد: زمانی که دور هم در یک فراکسیون جمع می‌شویم و به یک تصمیم واحدی می‌رسیم باید به این تصمیم احترام گذاشته شود و تصمیمی غیر از آن گرفته نشود. بر اساس کار تشکیلاتی نباید افراد تصمیمی غیر از آنچه در فراکسیون به آن رسیدیم را اتخاذ کنند. افرادی که بر خلاف تصمیم جمعی، تصمیم می‌گیرند، کار درستی نمی‌کنند. افراد باید بر اساس تصمیم جمعی، تصمیم بگیرند و کار تشکیلاتی را زیر سوال نبرند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب در تشریح اثرات تصمیمات غیرفراکسیونی بر خروجی کار فراکسیون انقلاب عنوان کرد: زمانیکه در فراکسیون به توافقی می‌رسیم اگر خلاف آن عمل شود؛ نشان‌دهنده بی‌اعتمادی نسبت به همدیگر است. اگر این افراد در کار تشکیلاتی شرکت نکنند، به مراتب بهتر از آن است که در جمعی حضور پیدا کنند و برخلاف تصمیم جمعی تصمیم بگیرند.

کوثری خاطرنشان کرد: این افراد اثر منفی در کار تشکیلاتی ایجاد می‌کنند. این کار مانند این است که یک تیم را مربی انتخاب می‌کند و به زمین می‌فرستد و اگر این افراد با هم هماهنگ نباشند، مسلم است که نتیجه مثبتی حاصل نمی‌شود.

نظر شما