شناسهٔ خبر: 6017997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

روزبه چشمی؛ کاپیتان امیدها در تیم مظلومی؟

ورزش > لیگ برتر - باشگاه استقلال با روزبه چشمی بازیکن صبای قم به توافق رسید. این خبری بود که عصر شنبه رسانه ای شد اما بهرام امیری بعد از ساعتی گفت این اتفاق نیفتاده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلالی ها در آستانه جذب یکی دیگر از ستاره های فصل قبل لیگ برتر قرار دارند. روزبه چشمی کاپیتان جوان تیم امید ایران با جدایی از صبای قم به استقلال می پیوندد تا خیال مظلومی از پست های دفاعی تیمش راحت باشد. او که پیشتر توانسته بود امین حاج محمدی را به خدمت بگیرد با خریدن چشمی، خیالش راحت می شود که هم از این بازیکن می تواند در پست دفاع استفاده کند و هم اینکه روزبه توانایی بالایی در بازی در پست هافبک دفاعی دارد. او این توانایی را دارد که در صورت ماندن امید ابراهیمی با جنگندگی بالا، پشت خط هافبک آبی ها را پوشش بدهد.

روزبه چشمی درحالی به استقلال نزدیک شده است که پرسپولیسی ها توانسته بودند یکی از بهترین های لیگ برتر یعنی رامین رضاییان را به تیم شان بیاورند. آنها رامین را بعد از چند روز چانه زنی گرفتند تا دیگر هواداران خشمگین شان از شرایط یارگیری تیم ننالند.

البته بهرام امیری یکی از مسئولان نقل و انتقالات استقلال گفته است این قرارداد به مشکل برخورده چون چشمی با صبایی ها قرارداد دارد و فعلا تیم امکان جذبش را ندارد. او اما مذاکرات با این بازیکن را تائید کرده است.

4141

 

 

نظر شما