شناسهٔ خبر: 60169249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

در عملیات نیرو‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳ میلیون و  ۴۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس از قاچاقچیان کشف شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: با اشراف و رصد اطلاعاتی و عملیاتی دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راستای کشف و انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت در خلیج فارس، محموله فراورده‌های نفتی به میزان ۳ میلیون و  ۴۱۲ هزار لیتر و به ارزش تقریبی ۷۳۵ میلیارد ریال متعلق به شرکت پ. ن به اتهام قاچاق سازمان یافته همراه با اظهارات گمرکی خلاف واقع کشف و توقیف شد.
 
 محموله مذکور با دستور قضایی به شرکت ملی  پخش فراورده‌های نفتی بوشهر تحویل داده شد.
 
روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: در فروردین ماه امسال نیز یک فروند شناور خارجی حامل یک میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۴۰۴ میلیارد ریال قبل از خروج از مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران به‌دست رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و با دستور قضایی محموله این شناور نیز تحویل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بوشهر شد.
 
قاچاق سوخت پدیده‌ای شوم است که سبب تاراج سرمایه ملی می‌شود و نیروی دریایی سپاه پاسداران با رصد شبانه‌روزی و با اقدامات هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی با پدید شوم قاچاق و هرگونه تخلف و ناامنی در خلیج فارس برخورد قاطعانه خواهد کرد.

نظر شما