شناسهٔ خبر: 60142685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مورایس: پنالتی برای ما نیست، چون خوش شانس نیستیم/ بازیکن خارجی در هر لیگی نیاز به زمان دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا هم با تیمی بازی داریم که سرمربی تیم نزدیک به سرمربی پرسپولیس است، فردا بازی رقابتی خواهد بود و می دانید که ما خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی گرفته شود و بنابراین بازی ساده ای نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان در آخرین بازی خانگی این فصل خطاب به عکاسان و خبرنگاران اظهارداشت: از حضور شما خبرنگاران تشکر می‌کنم، در اواخر این راه و لیگ هستیم از شما تشکر می کنم بابت تمام کارهایی که برای لیگ و فوتبال کردید؛ چرا که از طریق شما اطلاعات و موارد زیادی جا به جایی می شود و امیدوارم در پایان لیگ به هر آنچه می خواهید، برسید.

وی با بیان اینکه همیشه گفته ام بازی راحت نداریم، افزود: فردا یکی از مهم ترین بازی ها را در پیش داریم و فکر می کنم تا الان همه بازی‌ها مهم بوده است؛ پیکان تیم خوبی است و فکر می کنم یکی از عملکردهای خوب خودشان را مقابل پرسپولیس نشان دادند، انتظارات از ما بالا است و ما باید بجنگیم تا بتوانیم پاسخگوی انتظارات باشیم.

سرمربی سپاهان همچنین با اشاره به بازیهای اخیر تیمش اضافه کرد: بازی‌های آخر برای ما ساده نبود؛ زیرا با تیم‌هایی که برای ماندن و بقا  در لیگ می جنگیدند، رقابت کردیم، فردا هم با تیمی بازی داریم که سرمربی تیم نزدیک به سرمربی پرسپولیس است، فردا بازی رقابتی خواهد بود و می دانید که ما خوش شانس نیستیم که برای ما پنالتی گرفته شود و بنابراین بازی ساده ای نخواهد بود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: اشتباه نکنید، تصور کنید کنید در لیگ ایتالیا تیم داشته باشم و مورینیو هم در همین لیگ است، من اول تلاش می کنم برای تیم خودم نتیجه بگیرم و بعد به تیم دوستم کمک کنم.

وی در خصوص بازیکن خارجی سپاهان، گفت: اگر ما می‌توانستیم اشتباه نکنیم، دیگر انسان نبودیم. اگر مقایسه ای با خارجی های تیم های دیگر داشته باشیم، زمانی که بازیکن خارجی به یک کشور وارد می شود به زمان نیاز دارد تا خود را  با لیگ و فرهنگ آن کشور هماهنگ کند؛ ما در بازار دنبال چیزی می‌گشتیم که نداشتیم، پرسپولیس بازیکنی دارد که بازی نمی‌کند و بازیکنی دارد که ۶ فصل است در این تیم است و یک بازیکن آسیایی دارد که مورد پسند من نیز هست.

وی تاکید کرد: من مربی خارجی هستم و ممکن است امروز در ایران، فردا در عربستان و ایتالیا باشم، اما هر کجا که باشم برای شناخت بیشتر نیاز به زمان دارم و شاید برخی اشتباهات در ابتدای کار به وجود بیاید و شاید اگر من شناخت بیشتری از بازیکنان داخلی داشتم، از مارکت داخلی استفاده می‌کردم.

مورایس اضافه کرد: حتی در چلسی، اینتر و رئال مادرید هم بازیکنان جدید نیاز به فرصت دارند و معمولا در فصل اول عملکرد آن ها با فصل‌های دیگر متفاوت است؛ برگردیم به داخل، برای مثال سلمانی بازیکن بسیار خوبی است اما فرصتی برای نشان دادن توانایی‌های خود نداشته و یا نتوانسته آن‌طور که باید خود را نشان دهد پس باید به او زمان داد.

وی در رابطه با هواداران سپاهان گفت: در مسجد سلیمان هوادارانی را دیدم که از اصفهان آمده بودند و قلب من با آن‌ها بود، من عاشق مردم هستم و ما به خاطر آنها بازی می کنیم و روز ما برای آن‌ها است و فوتبالی که برای آنها بازی می کنیم و به خاطر آن‌ها برنده می شویم، فردا آخرین بازی ما در خانه است و برای پیروزی و خوشحالی آن‌ها بازی می کنیم.

مورایس در خصوص بانوان هوادار سپاهان نیز اظهارداشت: هر بار که از هتل به ورزشگاه می رویم متوجه حضور آن‌ها می‌شویم، امیدوارم در این مورد هم تصمیم‌گیری شود تا در آینده شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم.

مورایس در پایان در خصوص تیم پیکان گفت: پیکان تیم قابل احترامی است، به نظر من نباید بازی خود را به ورزشگاه آزادی منتقل می کرد اما در کل فکر نمی‌کنم تفاوتی برای ما وجود داشته باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما