شناسهٔ خبر: 60141696 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک ساختمان ۴ طبقه در جنوب تل‌آویو هدف موشک‌های گروههای مقاومت فلسطینی قرار گرفت+فیلم

تهران - ایرنا - شبکه الجزیره قطر گزارش داد: یک ساختمان چهار طبقه در « رحوفوت »‌ در جنوب تل آویو عصر امروز (‌پنجشنبه ) توسط موشک‌های شیلک شده از سوی گروه های مقاومت فلسطینی در غزه مورد هدف قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شبکه الجزیره قطر عصر پنجشنبهعنوان کرد افزود: بر اساس منابع صهیونیستی بر اثر هدف قرار گرفتن این ساختمان یک زن اسرائیلی به شدت مجروح شده است.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی تاکنون در باره تعداد تلفات و خسارات وارد شده در پی حمله موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی گزارشی منتشر نکرده اند.

شبکه الجزیره قطر افزود: در پاسخ به حملات روز پنجشنبه جنگنده‌های رژیم اسرائیل به نوازه غزه و ترور دو فرمانده گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گروه‌های مقاومت فلسطینی دسته جدیدی از موشک‌های مقاومت را از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا در آمدن آژیر خطر در فی منطقة «رحوفوت» و «رملة» در جنوب تل آویو خبر دادند.

شبکه الجزیره قطر نیز از به صدا در آمدن آژیر خطر در حومه جنوبی تل آویو خبر داد و افزود: گروه‌های مقاومت فلسطینی با موشک و راکت مناطق الرملة، رحوفوت، بئر یعقوب و السهل الداخلی (دشت داخلی) در جنوب تل آویو را هدف قرار دادند.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که گزارش‌های اولیه از حملات موشکی نیروهای مقاومت علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین حاکی است که یک اسرائیلی بر اثر اصابت ترکش موشک شلیک شده از سمت نوار غزه به شدت زخمی شده است.

در این پیوند، شبکه العربی قطر به نقل از اورژانس رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از اسرائیلی ها بر اثر پرتاب راکت از غزه که به رحوفوت در جنوب شرقی تل آویو مجروح شده اند.

المیادین همچنین اضافه کرد که آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست اطراف نواز غزه از جمله اشکول به صدا در آمده است.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۲۶ نفر فلسطینی شهید و ۸۴ نفر مجروح از جمله ۶ کودک و چهار زن و پنج تَن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند.

نظر شما