شناسهٔ خبر: 60137334 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وضع فلاکت بار صهیونیست‌ها در پی پاسخ موشکی مقاومت:

فرار صدها صهیونیست به همراه دو وزیر به پناهگاه

دو وزیر صهیونیست جزو صد‌ها صهیونیستی هستند که دیشب هنگام پاسخ موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطینی به جنایات ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به پناهگاه‌ها گریختند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما شبکه المنار در گزارشی با اشاره به تصاویر شلیک موشک‌ها از نوار غزه به سوی مناطق صهیونیست نشین گفت: اینگونه عملیات انتقام آزادگان برای گرفتن انتقام خون شهدای غزه آغاز شد.

<div id="video-display-embed-code_9617984"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3846667/9617984?width=600&height=300"></script></div>
نیرو‌های مقاومت فلسطینی در سه مرحله صد‌ها فروند موشک شلیک کردند و خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربودند.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کرد این عملیات با حملات بزرگ موشکی با شلیک صد‌ها فروند موشک به مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین دشمن انجام شد. موشک‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه مانند ریشون لتسیون، غوش دان، رمات گان، زکیم، مردخای، ماوکاخیم و هلولون در حومه تل آویو اصابت کرد.
تردد در پایتخت رژیم صهیونیستی متوقف و رعب و وحشت نیز بر مناطق مختلف حکمفرما شد.
المنار سپس تصاویری پخش کرد که یکی از شهروندان در تل آویو می‌گوید اینجا خیابان‌های تل آویو است که کسی در آن نیست و این‌ها که می‌بینید موشک‌ها هستند.
المیادین در ادامه افزود:اینگونه موشکها، جمع آنان را پراکنده کرده و موشک‌ها به شهر‌های عسقلان، اسدود، یافا و شهرک‌های سدیروت، نتیفوت و مفتاسیم اصابت کرد و شماری از شهرک نشینان در مناطق مختلف زخمی شدند.
 موشک‌های گردان‌های قدس که هفت و نیم شب شلیک شد دوباره ساعت نه شب به وقت محلی به شهرک‌های اطراف نوار غزه تا تل آویو و بئر السبع و حومه‌های آن‌ها شلیک شد که ده‌ها زخمی بر جای گذاشت ضمن آنکه موشک‌ها به طور مستقیم به تعدادی از ساختمان‌ها و خانه‌های اشغالگران اصابت کرد.
گنبد آهنین نتوانست جلوی رسیدن شمار زیادی از موشک‌ها را به اهدافشان در جنوب و مرکز اراضی اشغالی ۱۹۴۸ بگیرد. پرواز‌ها از فرودگاه بن گورین نیز متوقف شده است.
فراتر اینکه مقامات اشغالگران صهیونیست در منطقه بیت شمش در نزدیکی قدس اشغالی با ادامه اصابت موشک‌ها به اراضی اشغالی، پناهگاه‌ها را گشودند. بیش از دو سوم شهرک نشینان در پناهگاه‌ها به سر می‌برند.
این وزیر حمل و نقل صهیونیست است. او یکی از صهیونیست‌هایی است که در حال فرار از دست موشک‌های مقاومت است.
"عمیحای شیکلی" از دیگر وزیران کابینه دشمن نیز مانند وزیر حمل و نقل هنگام حضور در سدیروت به پناهگاه گریخته است.
همچنین خطوط تلفن در مناطق متعدد اراضی اشغالی از کار افتاده و (مؤسسه صهیونیستی) ستاره سرخ داود، سطح آماده باش را افزایش داده و تحصیل در مناطق مختلف رژیم از بیم شلیک موشک‌های مقاومت به سراسر مناطق فلسطین اشغالی متوقف شده است.

نظر شما