شناسهٔ خبر: 60124577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف لرستان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از آغاز ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در لرستان همزمان با کل کشور گفت: ثبت‌نام این دوره از مسابقات ویژه بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال از جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ خردادماه سال جاری به مدت یک‌ماه ادامه دارد.
 
حجت الاسلام سید محمد طباطبایی با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار بخش آوایی انفرادی، بخش گروهی، بخش معارف عمومی و بخش معارف تخصصی برگزار می‌شود، افزود: بخش آوایی شامل حفظ اجزاء ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرائت، ترتیل، دعاخوانی، اذان و ابتهال و بخش گروهی شامل مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم است. همچنین این مسابقات در بخش معارف عمومی در رشته‌های ترجمه سوره‌های «یس» و «الرحمن» و در بخش معارف تخصصی در رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام طباطبایی در خصوص چگونگی ثبت‌نام در این مسابقات قرآنی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق سایت www.quraniran.ir و یا مراجعه به مسئولان قرآنی ادارات اوقاف و امور خیریه استان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

<div id="video-display-embed-code_9614540"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3845759/9614540?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما