شناسهٔ خبر: 60124137 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اتاق عملیات مشترک فلسطین: عملیات "انتقام آزادگان" را اجرا کردیم/برای هر گزینه‌ای آماده ایم

تهران-ایرنا- اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای درباره موج حملات موشکی امروز مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که این عملیات تحت عنوان عملیات "انتقام آزادگان" و با شلیک صدها موشک انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت در این بیانیه اعلام کرد: «عملیات «انتقام آزادگان» را انجام دادیم که شامل حمله موشکی گسترده با صدها موشک به سایت‌ها، شهرک‌ها و اهداف دشمن بود و از غزه شروع شد و تا تل آویو ادامه داشت.

اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در ادامه تاکید کرد: هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان، تعرض به ملت ما و ترور مردان و قهرمانان ما خط قرمزی است که با تمام قوا با آن مقابله می‌شود و به خواست خداوند متعال دشمن تاوان آن را خواهد پرداخت. 

مقاومت فلسطین همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت برای همه گزینه‌ها آماده است و اگر رژیم اشغالگر بر تجاوزات و استکبار خود پافشاری کند روزهای سیاهی در انتظار آن خواهد بود. 

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: مقاومت در همه جبهه‌های میهن واحد و متحد و شمشیر و سپر مردم و سرزمین و مقدسات ما خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: این عملیات در پاسخ به جنایت ترور رهبران مجاهد گردان‌های سرایا القدس یعنی جهاد الغنام، خلیل البهتینی و طارق عزالدین از طریق بمباران وحشیانه و خائنانه منازل غیرنظامیان انجام شد و مقاومت برای هر گزینه ای آماده است.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت ۱۰۰ موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است.داد.

صدای آژیر خطر نیز هم اکنون در شهرک های صهیونیست نشین از جمله سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم و تل آویو در سرزمین های اشغالی به صدا در آمده است.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

نظر شما