شناسهٔ خبر: 60123133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون امور اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر:

دانشگاه بیشترین تبدیل وضعیت‌ها را دارد / تغییر قرارداد شرکتی به رسمی و پیمانی ۷۸ نفر

معاون امور اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تبدیل وضعیت ۷۸ نفر از کارکنان شرکتی دانشگاه به رسمی و پیمانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهندس مسعود قریشی معاون امور اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: ورود بنده به دانشگاه ازطریق شرکت بوده است بنابراین با مشکلات کارکنان شرکتی آشنایی کامل دارم.


وی گفت: برخی قوانین دست و پا گیر هستند و فراز و نشیب‌های کارکنان شرکتی و قراردادی را درک می‌کنم.


مهندس قریشی گفت: سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفت که ۷۸ نفراز کارکنان شرکتی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت شوند؛ با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیشترین آمار را در تبدیل وضعیت‌ها دارد؛ این اتفاق خوب مایه خرسندی است.

وی با بیان اینکه هر سال ۲۰ درصد حقوق شرکتی‌ها افزایش پیدا می‌کند، گفت: البته که تورم حاکم بر مجموعه مانع از اقداماتی می‌شود، ولی با وجود تنگنا‌های بودجه ای، از ترفند‌هایی برای بهره مندی کارکنان از مزایا استفاده می‌کنیم.


وی با اشاره به تامین نیرو‌های شرکتی از طریق شرکت صنام افزود: به واسطه این همکاری با شرکت صنام که وابستگی با وزارت دفاع دارد می‌توانیم از مزایای خدماتی که وزارت دفاع به کارکنان خود ارائه می‌کند بهره‌مند شویم. در حال حاضراین شرکت ۳۲۰۰ پرسنل دارد.

نظر شما