شناسهٔ خبر: 60119346 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در همایش مدیران ستادی و استانی مطرح شد:

تشریح 35 محور برنامه عملیاتی ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران/ هم‌افزایی برای تحقق رشد تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

در نخستین روز از همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران ستادی و استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیران ستادی و استانی سازمان، هم افزایی و عزم جدی خود را برای تحقق رونق تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شاتا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نخستین روز از همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیران ستادی و استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران سه‌شنبه 19 اردیبهشت در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

در این همایش معاونان و مدیران ستادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نظرات و پیشنهادت خود را در مواردی از جمله دستورالعمل شهرک‌های صنعتی غیردولتی، بسته حمایت از احیای واحدهای راکد، پروژه شناسایی نقاط حساس شهرک‌های صنعتی، پیشنهادات اصلاحی( قانون- آیین نامه) شرکت‌های خدماتی، فرآیندهای الکترونیکی و مزایده، شناسایی گلوگاه های فساد و انتظارات از مدیران عامل استان‌ها ارائه دادند و مدیران عامل شرکت‌ شهرک‌های استان‌ها در خصوص محورهای ارائه شده، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

در این همایش همچنین ۳۵ محور برنامه عملیاتی ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سالی که به نام «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شده است، تشریح و محورهای آن مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این همایش با تاکید بر ضرورت هم افزایی مدیران عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان‌ها با مدیران ستادی سازمان متبوع خود، بر تعامل آن‌ها با دستگاه‌های ذیربط و مدیران استانی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها تاکید کرد.

«علی رسولیان» ضمن اشاره به برخی از محورهای برنامه ویژه این سازمان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: جذب ۵۰۰ میلیارد تومان برای تامین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی برای امسال باید در دستور کار قرار بگیرد.

تامین آب واحدهای صنعتی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، نظارت الکترونیکی روی پروژه‌های زیرساخت (از برآورد پروژه تا پرداخت)، تامین مالی از بورس، تامین آب از پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب و تعیین برنامه برای تعیین تکلیف زمین‌های واگذار شده تا پایان سال از دیگر محورهای برنامه ویژه بود که مورد تأکید وی در این همایش قرار گرفت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی همچنین توسعه شرکت‌های پیشران، شناسایی زنجیره‌های تولید، برگزاری پاویون‌های نمایشگاهی، بسته حمایت از تولید، راه اندازی سامان B2B، برنامه‌های مرتبط با زیباسازی، مبلمان شهری و فضای سبز در شهرک‌‍ها و نواحی صنعتی و برنامه‌ریزی جهت احداث واحدهای کارگاهی را نیز از دیگر محورهای اولویت‌دار برنامه ویژه امسال نام برد.

این همایش فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما