شناسهٔ خبر: 60115995 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در سرای ناشران داخلی برگزار می‌شود؛

رونمایی از کتاب‌های «پیش پرده کتاب» و «ترویج کتاب: راهنمای عملی»

نشست رونمایی از دو کتاب «پیش پرده کتاب» و «ترویج کتاب: راهنمای عملی» از نشست‌های نخستین روز سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه برگزار می‌شود.    

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،نشست رونمایی از دو کتاب« پیش پرده کتاب» و« ترویج کتاب: راهنمای عملی »» عصر امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه در گوشه نقد ( سرای ناشران داخلی) برگزار خواهد شد.
 
براساس اعلام کمیته فرهنگی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این نشست با حضور یوسف عابدی، مصطفی آهنگر و حامد علی اکبر‌زاده از ساعت 18و 15 دقیقه تا 19و 15 دقیقه برگزار می‌شود.
 
کتاب «ترویج کتاب: راهنمای عملی» به قلم یوسف عابدی، مصطفی آهنگر و مریم چهرقانی در ۱۶۴ صفحه و بهای ۷۰ هزار تومان به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است. این کتاب به سه موضوع اصلی «ترویج کتاب چیست؟» «چرا کتاب را ترویج می‌دهیم؟» و «چگونه می‌توانیم آن را به‌خوبی انجام دهیم؟» می‌پردازد.
 
کتاب «پیش پرده کتاب» نیز گونه‌های مختلف پیش‌پرده کتاب و ظرفیت‌های ارزنده آن و همچنین تجربه‌ها و راهکارهای استفاده بهینه از آن‌ در خدمت ترویج کتاب‌خوانی و تبلیغ کتاب را ارائه می‌‌‌کند.
 
به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و  تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

نظر شما