شناسهٔ خبر: 60111895 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آخر هفته بارانی در این استان‌ها | گرم شدن هوا در نوار شمالی کشور | دریا امروز مواج است

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، چهارشنبه‌ در مناطقی‌ از نوار غربی‌ کشور، دامنه‌های جنوبی‌ البرز، مناطقی‌ از مرکز، شرق‌ و شمال شرق‌ و همچنین‌ در سواحل‌ دریای خزر ابرناکی‌، رگبار باران، گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود.

در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و نوار شرقی‌ کشور در بعضی‌ ساعات‌ وزش‌ باد شدید و خیزش‌ گردوخاک‌ رخ‌ می‌دهد.

پنجشنبه‌ ابرناکی‌ و بارش‌ نیمه‌ غربی‌ کاهش‌ یافته‌ و فقط‌ در ارتفاعات‌ البرز شرقی‌، خراسان شمالی‌ و شمال خراسان رضوی بارش‌، وزش‌ باد و کاهش‌ نسبی‌ دما پیش‌بینی‌ می‌شود.

همچنین‌، بعدازظهر در شمال اردبیل‌ و آذربایجان شرقی‌ افزایش‌ ابر، وزش‌ باد و بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

جمعه‌ در شمال آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، گیلان و مازندران رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.

شنبه‌ علاوه بر این‌ مناطق‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز واقع‌ در زنجان، قزوین‌، البرز و تهران نیز ابرناکی‌، رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد رخ‌ می‌دهد.

یکشنبه‌ همراه با ورود سامانه‌ بارشی‌ به‌ نوار شمالی‌ کشور در مناطقی‌ از شمال غرب‌ کشور، سواحل‌ شمالی‌، خراسان شمالی‌ و شمال خراسان رضوی و همچنین‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز بارش‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

لازم به‌ ذکر است‌ طی‌ روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ در نوار شمالی‌ کشور به جز شمال شرق‌ روند افزایش‌ نسبی‌ دما و طی‌ روزهای شنبه‌ و یکشنبه‌ کاهش‌ نسبی‌ دما پیش‌بینی‌ می‌شود در حالی که‌ در شمال شرق‌ کشور طی‌ روزهای جمعه‌ و شنبه‌ روند افزایش‌ دما و یکشنبه‌ روند کاهش‌ نسبی‌ دما حاکم‌ می‌شود.

در ضمن‌، امروز سواحل‌ شرقی‌ دریای خزر و شرق‌ خلیج‌ فارس‌ مواجند.

نظر شما