شناسهٔ خبر: 60104376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تا ۲۰ اردیبهشت؛

حضور سفالگران لالجینی در نمایشگاه ایران اکسپو

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۲۰ اردیبهشت، با حضور واحد‌هایی از لالجین، شهر جهانی سفال و سرامیک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
  • به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ در دومین روز از بر پایی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ استاندار همدان به همراه جمعی از مسئولان استانی از غرفه شهر جهانی لالجین بازدید کردند.
استاندار همدان گفت: حمایت از تولید صنایع‌دستی که منشاء صادراتی داشته باشد مورد توجه دولت است.
 
علیرضا قاسمی فرزاد افزود: شهر جهانی لالجین باید در تراز یک شهر جهانی با رویکرد کارگاهی و صنفی توسعه یابد.
 
وی گفت: شهرک صنعتی لالجین ۲ آماده واگذاری زمین به تولیدکنندگان و رونق اقتصادی منطقه است.
 
شهردار و دبیرخانه شهر جهانی جهانی لالجین هم در این دیدارگفت: امروزه رسیدن به هدفی مشخص به تنهایی امکان پذیر نیست یا بسیار دشوار است و می‌دانیم که اگر افراد با هم متحد شوند می‌توانند کار‌های بزرگی صورت بخشند و به نتایج و بهره وری بهتری دست یابند.
 
سیدرضا موسوی افزود: کار تیمی باعث کاهش حساسیت اعضا نسبت به هم می‌شود. چرا که هر یک جایگاه خود را می‌دانند و به اهمیت حضورشان در کار واقف هستند. پس برای رقابت با هم در کنار هم حرکت می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۱۳ پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاورد‌های صادراتی برگزار شده و تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالا‌ها اقدام کنند.
 
<div id="video-display-embed-code_9610284"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3844603/9610284?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما