شناسهٔ خبر: 60102551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

فنونی‌زاده: اگر گل‌گهر هزار بار دیگر هم با پرسپولیس بازی کند نمی‌تواند برنده باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند، اما از نظر جسمانی تحلیل رفته‌اند، چون بازی‌های انتهای فصل لیگ برتر فرسایشی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی فنونی‌زاده، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: باید به تیم جوان و پرانرژی پیکان احترام گذاشت چون جنگنده و مردانه مقابل پرسپولیس بازی کرد. یک تبریک ویژه هم باید به مجتبی حسینی گفت که با یک سری جوان جویای نام بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند. ۷۰ درصد تیم پیکان از رده سنی امید و جوانان تشکلیل شده است. پرسپولیس در نیمه اول نامنظم بازی کرد و بازیکنان تقصیری نداشتند، چون تیم پیکان کنارهای زمین را بسته بود، از سوی دیگر از بازی‌سازی مهدی ترابی، سروش رفیعی و وحید امیری اثری نبود.

عبدی: پرسپولیس قهرمان خواهد شد

وی افزود: با اینکه پرسپولیس مقابل پیکان زیبا بازی نکرد، اما مهم کسب سه امتیاز بود تا از کورس قهرمانی جا نماند. قبل از اینکه پرسپولیس گل بزند پیکان یک فرصت ایده‌آل داشت، اما بیرانوند با نوک انگشتانش مسیر توپ را تغییر داد تا تمیروف نتواند اثری روی توپ بگذارد. با اینکه بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند، اما از نظر جسمانی تحلیل رفته‌اند، چون بازی‌های انتهای فصل لیگ برتر فرسایشی شده است و هر ۴-۵ روز بازی برگزار می‌شود. ترابی برای زدن ضربه پنالتی خیلی استرس داشت و خیلی محکم شوت زد که امکان داشت توپ از بالای دروازه بیرون برود.

اگر گل‌گهر هزار بار دیگر هم با پرسپولیس بازی کند نمی‌تواند برنده باشد

کارشناس فوتبال با اشاره اینکه انتقادات سایر تیم‌ها در برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی بی‌مورد بود، عنوان کرد: تمام تیم‌های فوتبال ایران دوست دارند تا در ورزشگاه آزادی بازی کنند و این هجمه‌های بی‌مورد قبل از بازی منصفانه نبود. با این حال تماشاگر هم زیاد نیامد و فقط ۱۵ هزار نفر از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند. باید تمامی هواداران پرسپولیس در دو بازی آخر و فوق‌العاده مهم لیگ برتر به استادیوم‌ بیایند و بگذارند تا تماشاگر بیشتر از ۱۵ هزار نفر وارد ورزشگاه‌ها شود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، تصریح کرد: گل‌گهر شانس زیادی برای پیروزی مقابل پرسپولیس ندارد و تا به حالا نتوانسته پرسپولیس را ببرد. در جام حذفی هم که هفته پیش بازی کردند پرسپولیس به راحتی این تیم را شکست داد. اگر هزار بار دیگر هم این تیم با پرسپولیس بازی کند هم نمی‌تواند برنده باشد.

آوردن داوران خارجی آنچنان هزینه زیادی برای فدراسیون ندارد

فنونی‌زاده درباره قضاوت داوران خارجی در هفته‌های آخر لیگ برتر و فینال جام حذفی تاکید کرد: یک درخواست هم از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران دارم که قضاوت بازی‌های پرسپولیس و سپاهان با رقیبان‌شان در دو هفته آخر مسابقات لیگ برتر را به داوران وسط خارجی بسپارند. آوردن داوران خارجی آنچنان هم هزینه زیادی برای فدراسیون نخواهد داشت و بهتر از این است که جنجال به وجود بیایید، چون امتیازات این دو تیم به هم نزدیک است. وقتی داور ایرانی برای پرسپولیس پنالتی اعلام می‌کند سایر تیم‌ها می‌گویند که داور به سود پرسپولیس سوت می‌زند. پنالتی هم بی‌احتیاطی مدافع پیکان بود که نباید در محوطه جریمه مهاجم پرسپولیس را می‌گرفت و داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد. همچنین باید دیدار فینال جام حذفی را هم به داوران خارجی بدهند تا حرف و حدیثی پیش نیایید.

وی با اشاره به اینکه دیدار دربی در فینال جام حذفی بسیار تماشایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرسپولیس با هوادار بازی خواهد کرد. هوادار تیم خوبی است و از نفرات جوان و با تجربه بهره می‌برد. امیدوارم که پرسپولیس این تیم را شکست بدهد و در فینال با استقلال بازی کند. به طور حتم دیدار دربی در فینال جام حذفی زیبا و دیدنی خواهد شد و ان‌شالله پرسپولیس بتواند در این جام هم قهرمان شود.

منبع:‌ میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما