شناسهٔ خبر: 60098121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سرقت‌های 2 مرد قلابی از شهروندان در غرب تهران

2 مجرم سابقه‌دار در پوشش مامور پلیس از مردم دزدی می‌کردند.

صاحب‌خبر -
سرقت‌های 2 مرد قلابی از شهروندان در غرب تهران
کد خبر: 611915
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۲:۱۵:۲۶

ماموران قلابی مسلح که در پوشش پلیس از شهروندان سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، اردیبهشت ماه سال جاری، با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعل عنوان پلیس در مناطق کوهستانی کن و غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، 2  سارق حرفه‌ای با سلاح کلت کمری طعمه‌های خود را در غرب تهران و بخصوص در مناطق کوهستانی کن شناسایی و به بهانه اینکه آنها مشروبات الکلی مصرف کرده با کلت کمری و جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهمان افراد سابقه‌دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در غرب تهران  شناسایی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و یک قبضه کلت کمری و 2 عدد بی‌سیم از مخفیگاه آنها کشف کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان با سلاح کلت کمری در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما