شناسهٔ خبر: 60052525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاده‌های مازندران باز و بدون محدودیت ترافیکی

رییس پلیس راه مازندران: جاده‌های استان هم اکنون باز و بدون محدودیت‌های ترافیکی است ..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های چالوس، هزار، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.


سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه در هیچ یک از محور‌های مواصلانی استان عملیات کارگاه جاده‌ای اجرا نمی‌شود افزود:محدودیت ترافیکی در جاده کندوان تا اطلاع بعدی لغو شده است.


او از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن و مه گرفتگی در جاده‌های مواصلاتی، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در این جاده‌ها تردد کنند.


سرهنگ جهان تاب گفت:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

<div id="video-display-embed-code_9598180"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3841341/9598180?width=400&height=300"></script></div>

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظر شما