شناسهٔ خبر: 60042871 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تاکید گروه‌های مبارز فلسطینی بر پاسخ دادن به جنایت‌های صهیونیست‌ها

شبکه الجزیره گزارش داد: گروه‌های مبارز فلسطینی بر پاسخ دادن به جنایت‌های اشغالگران و ادامه مقاومت علیه آن‌ها تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، سمیر ابوشماله خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در طولکرم، گفت: محافل فلسطینی با ادامه به شهادت رسیدن هر روز فلسطینیان، به شدت خشمگین و ناراحت هستند. تقریبا هر روز در کرانه باختری شاهد برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا هستیم. مراسم تشییع و خاکسپاری حمزه خریوش و سامر الشافعی برگزار می‌شود. خریوش و الشافعی صبح امروز هدف حمله نظامیان ارتش اسرائیل قرار گرفتند.

اشغالگران اسرائیلی، آنان را به دست داشتن در عملیات تیراندازی به سوی سه خودروی شهرک نشینان در اواخر هفته گذشته متهم کردند که در آن، یک شهرک نشین زخمی شد. گزارش‌های اطلاعاتی به دست سازمان‌های امنیتی و ارتش اشغالگر رسیده بود که این دو مبارز در یک واحد مسکونی در اردوگاه نورشمس طولکرم سکونت دارند. نیرو‌های ویژه اسرائیلی با لباس غیرنظامی و با ظاهر پاکبان‌ها به این اردوگاه نفوذ و این واحد مسکونی را محاصره کردند. این دو جوان فلسطینی ۲۲ سال سن داشتند. از ابتدای این ماه، هشت فلسطینی از جمله خضر عدنان اسیر فلسطینی به شهادت رسیده اند.

خبرنگار الجزیره افزود: عملیات نظامی و تنش آفرینی اشغالگران در مناطق فلسطینی ادامه دارد و به همین علت، احتمالا شاهد شهادت شمار بیشتری از فلسطینیان خواهیم بود. گروه‌های مبارز فلسطینی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند راه مقاومت همچنان ادامه دارد و به جنایت‌های اشغالگران پاسخ خواهند داد. علاوه بر نظامیان اشغالگر، شهرک نشینان هم به فلسطینیان در بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله می‌کنند. ارتش اشغالگر تهدید کرده است حملات آن در مناطق فلسطینی ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما