شناسهٔ خبر: 60041700 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجدید بیعت گردان جنین با سرایا القدس

گردان جنین ضمن تجدید بیعت با سرایا القدس اعلام کرد در برابر حق خود برای پاسخ دادن به ترور شهید خضر عدنان سکوت نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  گردان جنین ضمن تجدید بیعت با سرایا القدس اعلام کرد در برابر حق خود برای پاسخ دادن به ترور شهید خضر عدنان سکوت نخواهد کرد.
به نوشته وبگاه خبری العهد، سرایا قدس-گردان جنین، تاکید کردند در برابر حق خود برای پاسخ دادن به ترور خضر عدنان، سکوت نخواهد کرد. این گردان در بیاینه خود اعلام کرد« رژیم اشغالگر از امنیت در خاک ما برخوردار نخواهد شد، حتی اگر این کار به قیمت جان ما تمام شود. گردان ها و گروه های سرایا قدس در تمام نقاط کرانه باختری در کمین رژیم اشغالگر هستند.
این گردان افزود: تا وقتی حسرت و ندامت را در چشمان دشمن و شادی را در چشمان مردم خود نبینیم و انتقام شیخ خضر عدنان را نگیریم، آرام نخواهیم شد. «ای شیخ ما با خاطری آسوده بخواب، ما به راهت که طی سال های طولانی با معده ای خالی، آن را هموار کردی، ادامه می دهیم.» گردان جنین، باردیگر با جنبش مجاهد ما (سرایا القدس)، زیاد النخاله، دبیر کل معتمد و خانواده های شهدا جدید بیعت و تاکید کرد سلاح ما مشروع است و جهاد ما در همه میادین ادامه دارد.

نظر شما