شناسهٔ خبر: 6003524 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور بانوان فوتبالی مقابل باشگاه استقلال/ ترابپور مربی گلرهای استقلال شد

تعدادی از بانوان فوتبالیست مقابل باشگاه استقلال حضور پیدا کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال در محل این باشگاه آغاز شده و تاکنون وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، سجاد شهباززاده،محسن فروزان و امین حاج‌محمدی در محل این باشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

* حسین ترابپور مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال پس از تماس مسئولان این باشگاه وارد ساختمان خیابان سعادت‌آباد شد. وی با تماس پرویز مظلومی به احتمال فراوان مربی دروازه‌بانان استقلال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که کار او با استقلال تمام شده است اظهار داشت: آقای مظلومی با من تماس گرفت که به باشگاه بیایم و من هم آمدم.

* تعدادی از بانوان فوتبالیست امروز در مقابل ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده و به خاطر مطالباتشان قصد دارند بهرام افشارزاده را ببینند اما نتوانستند به باشگاه ورود پیدا کنند و بیرون از در منتظر روشن شدن تکلیف خود هستند. نمایندگان رسانه‌های گروهی هم قصد دارند با انها مصاحبه کنند که این بانوان فعلا از انجام گفت‌وگو با رسانه‌ها امتناع کردند.

* محمد نوازی بازیکن سابق تیم استقلال امروز به محل باشگاه رفت. وی در پاسخ به این سوال که دلیل حضورش در مقابل ساختمان باشگاه چیست؟ گفت: من برای دریافت نامه از آقای افشارزاده به باشگاه استقلال آمدم.

انتهای پیام/

نظر شما