شناسهٔ خبر: 60001046 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مولوی نذیر احمد سلامی:

رحت، مغفرت و هدایت پاداش صبر کنندگان در مصیبت است

نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند متعال علاوه بر مغفرت، رحمت را هم نصیب حال آنها می کند و درجات آنها را در بهشت بالا میبرد. در نهایت هدایت الهی شامل حال صبر کنندگان می شود.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری در مراسم محوری بزرگداشت شهید آیت الله سلیمانی نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن بیان تسلیت و ابراز همدردی با مردم استان، اعضای خانواده شهید و اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: برنامه رفتن هر انسان از این دنیا، قبل از خلقت او توسط خدای عز و جل طراحی شده است.

وی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: ای پیامبر خوش خبری بده به انسانهایی که بر آنها مصیبت وارد می شود اما آن انسان ها همه چیز را از جانب خداوند سبحان می دانند و در برابر تصمیم خدا تسلیم هستند و می گویند ما از خدا هستیم و به سمت او باز میگردیم.

مولوی سلامی تصریح کرد: همچنین خداوند در ادامه می فرماید: این بشارت برای کسانی است که هنگام مصیبت صبر کرده و به خدا توکل می کنند.

نماینده اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزود: خداوند متعال گناهان صابران را مورد مغفرت خود قرار می‌دهد و اینم عاقبت برای بازماندگانی است که در مصیبت صبر می کنند.

وی گفت: خداوند متعال علاوه بر مغفرت، رحمت را هم نصیب حال آنها می کند و درجات آنها را در بهشت بالا میبرد. در نهایت هدایت الهی شامل حال صبر کنندگان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما