شناسهٔ خبر: 60000162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

شهید آیت الله سلیمانی در قلب مردم سیستان و بلوچستان است

آیت الله محامی خاطر نشان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان بهتر از هرکسی اخلاق، منش، تواضع، مردمداری، سخنوری و خطابه و علم ایشان را می شناسند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقدیم آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سلیمانی که با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: ما همچنان به مقام و منزلت شهید سلیمانی غبطه میخوریم.

وی گفت: خداوند سبحان می فرماید: شهدا زنده اند و سر سفره الهی نشسته و روزی می خورند؛ بابت شهادتی که نصیب آیت الله سلیمانی شد، به ایشان تبریک می‌گوییم.

آیت الله محامی افزود: تشییع جنازه آیت الله سلیمانی همچون تشییع جنازه مراجع عظام تقلید بود و مردم در قم سنگ تمام گذاشتند؛ این مورد را به عینه در سفر قم مشاهده کردم.

وی خاطر نشان کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان بهتر از هرکسی اخلاق، منش، تواضع، مردمداری، سخنوری و خطابه و علم ایشان را می شناسند.

امام جمعه زاهدان ابراز داشت: شهید آیت الله سلیمانی مصداق صدیق است یعنی کسی که سخنان و عملش راست و درست است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در انتهای سخنان خود گفت: باید از این شهید عزیز درس وحدت بگیریم و راهش را ادامه دهیم، زیرا تلاش او هم در راستای احقاق وحدت بود.

انتهای پیام/

نظر شما