شناسهٔ خبر: 59989062 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

۱۱ باند سرقت در مشهد منهدم شد

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای ششمین مرحله طرح اقتدار نیروی انتظامی و دستگیری ۷۳۰ سارق و مالخر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح نتایج اجرای طرح اقتدار ۶ فرماندهی انتظامی مشهد اظهار داشت: این مرحله از طرح اقتدار با حضور شبانه‌روزی کلیه کارکنان صف و ستاد با تاکید بر دستگیری قاپ‌زن‌ها و سارقین به عنف به مدت یک هفته اجرا شد که در این طرح ۷۳۰ سارق و مالخر دستگیر و ۱۱ باند سرقت متلاشی شدند.

شبکه مرتبط با گروهک تروریستی منافقین در بابلسر منهدم شد

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۹ قاپ‌زن، ۴۸ سارق به عنف و کشف ۲۱۶ خودرو و موتور سیکلت سرقتی، عنوان داشت: در این طرح ۵۴۷ پرونده سرقت کشف و پیگیری آن انجام شده است و ۸۰۹ قلم اموال سرقتی به ارزش تقریبی ۲۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد  با بیان اینکه در این مرحله از طرح اقتدار ۱۲۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۶۹ معتاد متجاهر جمع آوری و ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: در این مرحله ۱۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۸۸ قبضه سلاح سرد کشف شد.

‌نگهبان عنوان کرد: در این طرح ۷۰۰ نفر سارق دستگیر شدند که ۳۶۸ نفر از افراد دستگیر شده دارای سابقه محکومیت می باشند.

فرمانده انتظامی مشهد در خاتمه ضمن تاکید بر اینکه هیچ گاه از تلاش پلیس مشهد برای ارتقای سطح نظم و امنیت کم نمی‌شود و حتی سرعتمان بیشتر هم می‌شود، گفت: اجرای طرح های اقتدار براساس تجزیه و تحلیل علمی جرایم و درخواست های مردمی با قاطعیت استمرار خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما