شناسهٔ خبر: 599853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان شمالی و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه ای مشترک، مردم شریف استان را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان شمالی و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه ای مشترک، مردم شریف استان را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن پیام " حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی" امام جمعه بجنورد و "سید علی اکبر پرویزی" استاندار خراسان شمالی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«قدس» حرف اول و آخر هر مسلمانی است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند. روز قدس نماد آزادیخواهی و ظلم ستیزی، روز همدلی و وحدت جهان اسلام و یادگاری ماندگار از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

 

این بیانیه می افزاید: این روز تبلور عینی حمایت امت اسلامی و ملتهای آزاده جهان از قیام و آزادیخواهی ملتی بزرگ و قهرمان است. امسال در حالی به استقبال این روز عزیز، روز اسلام و روز ارزش‌های انسانی می‌رویم که صهیونیست ها هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت(غزه) و مسلمانان کشورهای اسلامی را به خاک و خون می کشند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال نیز به مانند همه ساله مردم ولایتمدار، شریف و غیور استان خراسان شمالی همگام و همراه با امت اسلامی در سراسر جهان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در عزه، به حمایت از برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد تا بار دیگر فروپاشی هیمنه دروغین و پوشالی صهیونیسم جهانی را شاهد باشیم.


بدینوسیله از مردم شریف خراسان شمالی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت به عمل می آید با وحدت و یکپارچگی ضمن پاسداشت ارزشها و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و فراگیر خود در راهپیمایی روز قدس، تجدید عهد و میثاقی مجدد باپیرمراد خویش حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام داشته و با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.

 

پایان پیام/

نظر شما