شناسهٔ خبر: 59981250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبرنامه

صاحب‌خبر -

آژانس انرژی اتمی نصب مجدد دوربین ها در ایران را شروع کرده است
خبرنگار روزنامه وال‌ استریت ژورنال طی توییتی خبر داد که روند نصب دوباره تجهیزات نظارتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران آغاز شده است. لارنس نورمن، خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در پیامی در صفحه توییترش خبر داد: شایعات تایید می‌شود. آژانس در حال حاضر توانسته است نصب دوباره دوربین‌های خارج شده و دیگر[تجهیزات نظارتی] را آغاز کند.نورمن در ادامه گفت: انتظار می‌رود که این روند در چند روز آتی به سرانجام برسد.

حاج بابایی:آموزش و پروش را در وزارت نفت ادغام کنید
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: معتقدم آموزش‌وپرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارت‌خانه قرار بگیرد.به گزارش مهر، حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.وی افزود: معتقدم آموزش‌وپرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارت‌خانه قرار بگیرد.حاجی بابایی گفت: به برخی گفتم شما زحمت بکشید نفت تولید کنید و معلمان هم زحمت بکشند تدریس کنند؛ برای همه بچه‌های این مملکت؛ مگر ما سرمایه‌ای بالاتر از دانش آموزان داریم؟

فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات: 
ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند
علی فلاحیان در مورد ترور آیت الله سلیمانی گفت:من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.این حوادث خیلی غم‌انگیز و کمر‌شکن است. آماده مقابله باشند همه باید احتیاط بکنند.{در مورد اینکه عقبه‌ای پشت این ترور وجود دارد} حتما هست و این‌ها روش‌های جدیدی است که راه انداختند.

همسر شهید حمیدرضا الداغی: کار همسرم سیاسی نبود
همسر شهید حمیدرضا الداغی، شهروندی که در دفاع از یک دختر جوان کشته شد گفت:کار همسرم بخاطر هیچ جناح و سیاستی نبوده. اون فیلم انقدر واضح است که هیچ حرف و حدیثی ندارد.حمید از دختری دفاع کرد که بی‌حجاب نبود و اون پسر هم مامور نبود و خودش هم بسیجی نیست.هیچکس نمیتونه این رو به هیچ موضوع دیگه‌ای بچسبونه. نه داخل و نه خارج.

ارسال لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها به مجلس
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که به پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهور در جلسه ۱۴۰۱/۱۱/۲ هیات وزیران با قید یک فوریت به تصویب رسیده است، طی نامه‌ای از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی، جهت انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

برچسب‌ها:

نظر شما